Kelab Kereta Mahkota Kota Kinabalu
Please log in or register before viewing unlimited contents in this forum.Thank you for visiting our website.

Created By: CROWN WEBMASTER


Welcome To Official KKMKK @ CROWN Website
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 cerita 3 Sekawan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kazumi
junior
junior


Virgo Dog
Posting : 228
Points : 14050
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: cerita 3 Sekawan   Tue Jun 16, 2009 10:05 am

3 sekawan iaitu KURA,ULAT dan KATAK.
Pada suatu hari,KURA membuat satu parti secara kecil-kecilan.Dia mengajak ULAT dan KATAK datang ke rumahnya untuk menyambut HARI MERDEKA di rumahnya.Maka,datanglah ULAT dan KATAK berpesta habis-habisan di rumah KURA.Satu jam kemudian,KURA bertanya kepada KATAK.

KURA:Hei,katak!Aku rasa ada sesuatu je yang takde lah.
KATAK:........patutlah,rokok dah habis lah!
KURA:Betul lah,apa kata kau pergi kejap beli rokok kat kedai depan tu.
KATAK:Ala....kaki aku sakit lah,dari tadi asyik melompat je.Kau suruh ulat lah pergi beli.
KURA:Bagus jugak idea kau tu.
ULAT:Aku malas lah nak pergi beli.
KURA:Ala...kau tolong lah pergi beli kejap.Kau pun nak hisap rokok jugak kan.Aku dengan katak dah bersetuju nak suruh kau pergi beli.Boleh lah.....
ULAT:Ok lah,aku pergi beli sekarang.

10 minit...30 minit...1 jam...berlalu,ULAT masih belum pulang lagi dari kedai.KURA dan KATAK berasa bimbang terhadap apa yang terjadi kepada ULAT.KURA dan KATAK kemudian keluar pergi mencari ULAT yang belum pulang lagi.Setibanya di pintu keluar,ULAT sudah pun berada di depan pintu.KURA pun berkata..

KURA:Hah,itu pun kau.Mana kau pergi dari tadi lagi belum balik?
KATAK:Hei,kau tau tak,kau buatkan kita berasa risau je.....Mulut aku dah naik kering ni.
KURA:Rokok yang aku suruh beli tu mana?
ULAT:Hek'eleh....Aku gerak pun belum lagi,tau!
KATAK:Habis,dari tadi sampai 1 jam kau buat apa?
ULAT:Kau nampak ni,dari tadi lagi aku BELUM HABIS lagi PAKAI KASUT !!!
Back to top Go down
View user profile
Grand^Hustle
Penasihat Forum
Penasihat Forum


Gemini Dog
Posting : 520
Points : 14293
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-26
Age : 34
Location : K.B-Telupid-Sandakan

PostSubject: Re: cerita 3 Sekawan   Tue Jun 16, 2009 11:40 am

alalala...
ngam la tu..
sepa srh tu kwn2 ny malas...
br dorg tw...
ni ngm ni tuk bt org berenti merokok... laughing
Back to top Go down
View user profile
Girl
Administrators
Administrators


Taurus Rooster
Posting : 934
Points : 14818
Reputation : 3
Join Date : 2009-05-25
Age : 35
Location : Kota Kinabalu

PostSubject: Re: cerita 3 Sekawan   Tue Jun 16, 2009 12:16 pm

laughing padan muka dorang suruh Ulat yg pegi tau2 bnyak kaki mau pakai kasut......

_________________


http://beautieviolet.blogspot.com
Back to top Go down
View user profile http://beautieviolet.blogspot.com
Kazumi
junior
junior


Virgo Dog
Posting : 228
Points : 14050
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: cerita 3 Sekawan   Tue Jun 16, 2009 9:44 pm

laughing ya bh saya mula2 baca kn..ingatkn kenapa tidak pandai sampai2 rupanya yg d suruh ni pun ngam tul banyak kaki..... laughing
Back to top Go down
View user profile
Rome
Administrators
Administrators


Sagittarius Monkey
Posting : 1460
Points : 15395
Reputation : 9
Join Date : 2009-05-28
Age : 35
Location : KUDAT-- KOTA KINABALU

PostSubject: Re: cerita 3 Sekawan   Wed Jun 17, 2009 2:03 am

mataiiiiiii mo cuci kasut
Back to top Go down
View user profile
Grand^Hustle
Penasihat Forum
Penasihat Forum


Gemini Dog
Posting : 520
Points : 14293
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-26
Age : 34
Location : K.B-Telupid-Sandakan

PostSubject: Re: cerita 3 Sekawan   Wed Jun 17, 2009 1:37 pm

hehehe..
tepaksa cuci guna washing machine kasut2 nya...
kalu ulat memilih brnd kasut, matai...
Back to top Go down
View user profile
Kazumi
junior
junior


Virgo Dog
Posting : 228
Points : 14050
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: cerita 3 Sekawan   Wed Jun 17, 2009 4:35 pm

ya bh wakaka punya banyak kasutnya tu..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cerita 3 Sekawan   Today at 8:31 pm

Back to top Go down
 
cerita 3 Sekawan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Anzo-sama GFX Shop!
» The Running Man (1987)
» Naruto Episodes 405-408

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kelab Kereta Mahkota Kota Kinabalu :: KKMKK @ CROWN CITCHAT :: CERITA LAWAK-
Jump to: