Kelab Kereta Mahkota Kota Kinabalu
Please log in or register before viewing unlimited contents in this forum.Thank you for visiting our website.

Created By: CROWN WEBMASTER


Welcome To Official KKMKK @ CROWN Website
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 CERITA LAWAK ..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: CERITA LAWAK ..   Tue May 26, 2009 1:51 am

Gangguan Bekalan Elektrik Di 5 Negeri


Kepada pengguna BEKALAN LETRIK yang dihormati sekalian..

Gangguan bekalan elaktrik telah dan sedang berlaku disebuah negeri di selatan tanah air.

Adalah dimaklumkan bahawa gangguan ini akan mengambil tempoh selama lebih kurang seminggu, sebelum ianya berakhir.

Kesulitan ini adalah disebabkan pencawang TNB yang voltannya 'terlebih' aktif dan gangguan ini akan berlaku di negeri-negeri berikut..


1. SELURUH NEGERI MELAKA
2. SELURUH NEGERI SEMBILAN
3. SEBAHAGIAN NEGERI SELANGOR
4. SEBAHAGIAN WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR
5. SELURUH NEGERI JOHOR

PIHAK TENAGA NASIONAL BERHAD MALAYSIA INGIN MEMOHON MAAF KEPADA SEMUA PENGGUNA TERBABIT DAN BERHARAP AGAR SEMUA PENGGUNA MENGAMBIL LANGKAH SEWAJARNYA.


Harap maaf... (sila rujuk gambar di bawah untuk rujukan anda)


Back to top Go down
View user profile
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Tue May 26, 2009 2:01 am

Temuduga Terbuka - Jawatan Kosong Di Sektor Kerajaan


Minat dalam bidang PERTAHANAN?

Bantu skuad negara dalam membanteras jenayah.

Syarat-syarat:
1. Bumiputra dan bukan bumiputra
2. Tidak Rabun Warna
3. Kelayakan Minimum SPM
4. Berumur diantara 18-30 tahun

Kelebihan:
1. Kerja di bawah kerajaan
2. Gaji pokok : RM1800
3. Elaun bulanan (Cola) : RM300
4. Elaun penginapan RM300
5. Uniform: RM450
6. Dobi RM200
7. Percuma kursus mempertahankan diri
8. Kenaikan pangkat secara lantikan dari ketua unit jawatan dan mengambil ujian khas

Sekiranya berminat sila hadir pada sesi temuduga dan dikehendaki membawa kad pengenalan diri serta gambar berukuran passport pada 05 April 2009 di Jabatan Pertahanan Awam.

Bagi yang berkelayakan uniform akan diberikan 3 pasang setiap seorang dan kelengkapan lain (lengkap) serta perlu melaporkan diri 60 hari dari surat tawaran jawatan.


LAMPIRAN SILA KE BAWAH.

Jawatan:
1. Power Rangers
2. Kamen Riders
3. Ultraman
4. Sailormoon (wanita shj)
5.SURIA PERKASA HITAM (Cawangan Jepun)

Back to top Go down
View user profile
Girl
Administrators
Administrators
avatar

Taurus Rooster
Posting : 934
Points : 16113
Reputation : 3
Join Date : 2009-05-25
Age : 36
Location : Kota Kinabalu

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Tue May 26, 2009 2:23 pm

[/quote]

wahhh pandainya pencawang tu melompat....dia saja yang menang klu gitu... laughing laughing laughing
Back to top Go down
View user profile http://beautieviolet.blogspot.com
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Tue May 26, 2009 4:58 pm

YA E2 LH TU SIS... laughing laughing laughing :D
Back to top Go down
View user profile
Anti-X
Crown Member
Crown Member
avatar

Scorpio Monkey
Posting : 86
Points : 15145
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-26
Age : 36
Location : km-kb-kk

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Tue May 26, 2009 6:22 pm

Kazumi wrote:
Gangguan Bekalan Elektrik Di 5 Negeri


Kepada pengguna BEKALAN LETRIK yang dihormati sekalian..

Gangguan bekalan elaktrik telah dan sedang berlaku disebuah negeri di selatan tanah air.

Adalah dimaklumkan bahawa gangguan ini akan mengambil tempoh selama lebih kurang seminggu, sebelum ianya berakhir.

Kesulitan ini adalah disebabkan pencawang TNB yang voltannya 'terlebih' aktif dan gangguan ini akan berlaku di negeri-negeri berikut..


1. SELURUH NEGERI MELAKA
2. SELURUH NEGERI SEMBILAN
3. SEBAHAGIAN NEGERI SELANGOR
4. SEBAHAGIAN WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR
5. SELURUH NEGERI JOHOR

PIHAK TENAGA NASIONAL BERHAD MALAYSIA INGIN MEMOHON MAAF KEPADA SEMUA PENGGUNA TERBABIT DAN BERHARAP AGAR SEMUA PENGGUNA MENGAMBIL LANGKAH SEWAJARNYA.


Harap maaf... (sila rujuk gambar di bawah untuk rujukan anda)


budu tau tiang menara tuh pandai sapol lagi mangkali tuh kan hehehe
Back to top Go down
View user profile
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Tue May 26, 2009 7:19 pm

YA JGN KO PANDAI TU ..E2 BARU PERMULAAN WAKAKA...
Back to top Go down
View user profile
baby69
newbie
newbie
avatar

Aquarius Dragon
Posting : 93
Points : 15160
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-25
Age : 28
Location : jepun sasat

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Thu May 28, 2009 5:32 pm


Ini cerita yang berlaku beberapa tahun lepas... Dua sahabat, Dol dan Man sedang pulang dari kerja (shift malam). Tayar motor pancit pulak tu. Jadi kena lah sorong motor. Rumah jauh jugak lagi. Sampai kat satu simpang, Dol dan Man pun ambik le short-cut. Nak cepat sampai sebab dah ngantuk sangat. Tapi shortcut tu lalu kat kubur cina. Seram jugak dua orang tu tapi buat-buat berani sambil buat-buat lawak... tak nak tunjuk takut le tu. Tiba-tiba dengar macam bunyi orang buat mengetuk batu. Bulu roma Dol dan Man dah tegak... Kemudian nampaklah bayang-bayang orang sedang mengetuk sesuatu kat satu kubur. Rupa-rupanya sorang apek sedang memahat batu kubur. "Aiya apek, lu apa bikin kerja malam-malam... bikin orang suspen saja... esok siang buat laa...", kata si Dol (marah-marah). "Aiya, itu bodo punya olang aaa, gua punya nama pun talak betul tulis...", kata apek tu...

Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/home.php?ref=home
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Thu May 28, 2009 10:36 pm

baby69 wrote:

Ini cerita yang berlaku beberapa tahun lepas... Dua sahabat, Dol dan Man sedang pulang dari kerja (shift malam). Tayar motor pancit pulak tu. Jadi kena lah sorong motor. Rumah jauh jugak lagi. Sampai kat satu simpang, Dol dan Man pun ambik le short-cut. Nak cepat sampai sebab dah ngantuk sangat. Tapi shortcut tu lalu kat kubur cina. Seram jugak dua orang tu tapi buat-buat berani sambil buat-buat lawak... tak nak tunjuk takut le tu. Tiba-tiba dengar macam bunyi orang buat mengetuk batu. Bulu roma Dol dan Man dah tegak... Kemudian nampaklah bayang-bayang orang sedang mengetuk sesuatu kat satu kubur. Rupa-rupanya sorang apek sedang memahat batu kubur. "Aiya apek, lu apa bikin kerja malam-malam... bikin orang suspen saja... esok siang buat laa...", kata si Dol (marah-marah). "Aiya, itu bodo punya olang aaa, gua punya nama pun talak betul tulis...", kata apek tu...




UII NAH KLU GNI LH SSH ...JGN KASI LAMA LARI TERUS HAHAH..NI KILI PUNYA DOL ADA KA BAWA LG BECKP ADISSS MATAIIIIIIIIIII
Back to top Go down
View user profile
baby69
newbie
newbie
avatar

Aquarius Dragon
Posting : 93
Points : 15160
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-25
Age : 28
Location : jepun sasat

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Fri May 29, 2009 9:49 am

ya bha kn mami..
1st drg igt hntu tp mmg pn hntu 2..
wakakakak
mataiii larr klo aq sndiri pn trkna ngan bnda nie kn mami..
wakakkakaa
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/home.php?ref=home
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Fri May 29, 2009 11:46 am

baby69 wrote:
ya bha kn mami..
1st drg igt hntu tp mmg pn hntu 2..
wakakakak
mataiii larr klo aq sndiri pn trkna ngan bnda nie kn mami..
wakakkakaa


YA BH BABY69 ..ADIS SELAMBA LG TU BUDU TUL....AIK KLU MAMI YG KENA....RATA JA TU JLN RAYA MAMI KERJAKN TU WAKAKAK...
Back to top Go down
View user profile
Rome
Administrators
Administrators
avatar

Sagittarius Monkey
Posting : 1460
Points : 16690
Reputation : 9
Join Date : 2009-05-28
Age : 36
Location : KUDAT-- KOTA KINABALU

PostSubject: TAXI MALAM   Sat May 30, 2009 2:39 am

Pada malam jumaat yg sunyi, si apek (pemandu taxi) sedang menujuh pulang ke rumahnya dgn memandu taxinya. jalan pulang ke rumahnya akan melalui tempat kuburan yang lama dah terbiar. dalam perjalanan pulang apek ternampak seorg perempuan yg sarat mengandung berbaju putih sedang melambai lambai ke arah keretanya untuk menumpang pulang. dalam fikiran apek

"aiyah tolong sama lia la susah ini amoi" dia pun berhentikan keretanya.
apek: amoi mau p mana?
amoi: mau pulang bang.
apek: mana tampat?
amoi: depan sana ja bang.
apek: naiklah.

perempuan itu pun naik duduk d tempat duduk belakang kerusi apek, dalam perjalan apek pun mengajukan bermacam2 soalan itu ini, TIBA TIBA apek memandang cermin belakang dia terdapat perempuan itu dah hilang, apek terkejut :affraid: lalu menekan brek mati...preeeeeeeeeeeeet............. lalu apek menoleh belakang, dan dia ternampak perempuan itu semula tapi darah sedang mengalir banyak melalui hidung perempuan itu. apa lagi apek pun keluar dari kereta dah nak langkah seribu, lalu perempuan itu bersuara

amoi: aiyah apek kenapa brek mengejut?
apek: haiya antu oh...............
amoi: bukan antu apek, saya korek hidung saya. malu mah tapuk sikit oh kau pergi tekan brek mati tercucuk hidung saya oh
apek: haiya itu mcm ka...............

PS/ KEPADA SESIAPA YANG MENUMPANG, JGLAH KEBERSIHAN KETA ORG
Back to top Go down
View user profile
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Sat May 30, 2009 10:24 pm

Rome wrote:
Pada malam jumaat yg sunyi, si apek (pemandu taxi) sedang menujuh pulang ke rumahnya dgn memandu taxinya. jalan pulang ke rumahnya akan melalui tempat kuburan yang lama dah terbiar. dalam perjalanan pulang apek ternampak seorg perempuan yg sarat mengandung berbaju putih sedang melambai lambai ke arah keretanya untuk menumpang pulang. dalam fikiran apek

"aiyah tolong sama lia la susah ini amoi" dia pun berhentikan keretanya.
apek: amoi mau p mana?
amoi: mau pulang bang.
apek: mana tampat?
amoi: depan sana ja bang.
apek: naiklah.

perempuan itu pun naik duduk d tempat duduk belakang kerusi apek, dalam perjalan apek pun mengajukan bermacam2 soalan itu ini, TIBA TIBA apek memandang cermin belakang dia terdapat perempuan itu dah hilang, apek terkejut :affraid: lalu menekan brek mati...preeeeeeeeeeeeet............. lalu apek menoleh belakang, dan dia ternampak perempuan itu semula tapi darah sedang mengalir banyak melalui hidung perempuan itu. apa lagi apek pun keluar dari kereta dah nak langkah seribu, lalu perempuan itu bersuara

amoi: aiyah apek kenapa brek mengejut?
apek: haiya antu oh...............
amoi: bukan antu apek, saya korek hidung saya. malu mah tapuk sikit oh kau pergi tekan brek mati tercucuk hidung saya oh
apek: haiya itu mcm ka...............

PS/ KEPADA SESIAPA YANG MENUMPANG, JGLAH KEBERSIHAN KETA ORG



WAKAKAK MATAIIIIIIIIII...
Back to top Go down
View user profile
baby69
newbie
newbie
avatar

Aquarius Dragon
Posting : 93
Points : 15160
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-25
Age : 28
Location : jepun sasat

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Mon Jun 01, 2009 9:18 pm

Rome wrote:
Pada malam jumaat yg sunyi, si apek (pemandu taxi) sedang menujuh pulang ke rumahnya dgn memandu taxinya. jalan pulang ke rumahnya akan melalui tempat kuburan yang lama dah terbiar. dalam perjalanan pulang apek ternampak seorg perempuan yg sarat mengandung berbaju putih sedang melambai lambai ke arah keretanya untuk menumpang pulang. dalam fikiran apek

"aiyah tolong sama lia la susah ini amoi" dia pun berhentikan keretanya.
apek: amoi mau p mana?
amoi: mau pulang bang.
apek: mana tampat?
amoi: depan sana ja bang.
apek: naiklah.

perempuan itu pun naik duduk d tempat duduk belakang kerusi apek, dalam perjalan apek pun mengajukan bermacam2 soalan itu ini, TIBA TIBA apek memandang cermin belakang dia terdapat perempuan itu dah hilang, apek terkejut :affraid: lalu menekan brek mati...preeeeeeeeeeeeet............. lalu apek menoleh belakang, dan dia ternampak perempuan itu semula tapi darah sedang mengalir banyak melalui hidung perempuan itu. apa lagi apek pun keluar dari kereta dah nak langkah seribu, lalu perempuan itu bersuara

amoi: aiyah apek kenapa brek mengejut?
apek: haiya antu oh...............
amoi: bukan antu apek, saya korek hidung saya. malu mah tapuk sikit oh kau pergi tekan brek mati tercucuk hidung saya oh
apek: haiya itu mcm ka...............

PS/ KEPADA SESIAPA YANG MENUMPANG, JGLAH KEBERSIHAN KETA ORG

wakakakakaka
tongod jua amoi 2..
jgn larr bha tapuk2 kuruk idung..
gna larrr tgn sblh ka ttp 2 idung smntara tgn sblh kurek idung ka
wakakakaka
nia tapuk2 bt 2 apek trkjt ja..
apa nda brdarahhh trz 2 idung
ekekeke
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/home.php?ref=home
Rome
Administrators
Administrators
avatar

Sagittarius Monkey
Posting : 1460
Points : 16690
Reputation : 9
Join Date : 2009-05-28
Age : 36
Location : KUDAT-- KOTA KINABALU

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Mon Jun 01, 2009 9:53 pm

wakakakak.... ble jadi pakar hidung dah ni baby69
Back to top Go down
View user profile
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Fri Jun 12, 2009 8:34 pm

nasib tidak kuyak hidungnya tu arr wakakaka
Back to top Go down
View user profile
Grand^Hustle
Penasihat Forum
Penasihat Forum
avatar

Gemini Dog
Posting : 520
Points : 15588
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-26
Age : 35
Location : K.B-Telupid-Sandakan

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Sun Jun 14, 2009 12:42 am

alalala... tmbh2 lg crta lawak...
ngam d d crta ngn "toyol" d skul ku...
Back to top Go down
View user profile
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Tue Jun 16, 2009 9:35 am

bh jgn kasi lama hehe..
Back to top Go down
View user profile
Girl
Administrators
Administrators
avatar

Taurus Rooster
Posting : 934
Points : 16113
Reputation : 3
Join Date : 2009-05-25
Age : 36
Location : Kota Kinabalu

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Wed Jun 17, 2009 12:35 pm

klu nama toyol kan tu ceta seram....bah jgn lama sngat mau tau juga apa yg lawak toyol 2....

_________________


http://beautieviolet.blogspot.com
Back to top Go down
View user profile http://beautieviolet.blogspot.com
Kazumi
junior
junior
avatar

Virgo Dog
Posting : 228
Points : 15345
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-24
Age : 34
Location : HAWAIII ISLANDS..

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Wed Jun 17, 2009 4:34 pm

bh apa lg ada ada story lawak tu up ja bh d cni jgn kasi lama hehe
Back to top Go down
View user profile
shincanensom
Crown Partner
Crown Partner
avatar

Posting : 112
Points : 15174
Reputation : 0
Join Date : 2009-05-25
Location : RANAU-KK-BELURAN

PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   Wed Jul 22, 2009 11:53 am

ko banyak story lawak ba sis..ko kasi up2 dlu..ehehhe
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: CERITA LAWAK ..   

Back to top Go down
 
CERITA LAWAK ..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Anzo-sama GFX Shop!
» The Running Man (1987)
» Naruto Episodes 405-408

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kelab Kereta Mahkota Kota Kinabalu :: KKMKK @ CROWN CITCHAT :: CERITA LAWAK-
Jump to: