Kelab Kereta Mahkota Kota Kinabalu
Please log in or register before viewing unlimited contents in this forum.Thank you for visiting our website.

Created By: CROWN WEBMASTER


Welcome To Official KKMKK @ CROWN Website
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Perompak Bas Kilang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Girl
Administrators
Administrators
avatar

Taurus Rooster
Posting : 934
Points : 15528
Reputation : 3
Join Date : 2009-05-25
Age : 35
Location : Kota Kinabalu

PostSubject: Perompak Bas Kilang   Mon Jul 06, 2009 1:18 pm

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."

_________________


http://beautieviolet.blogspot.com
Back to top Go down
View user profile http://beautieviolet.blogspot.com
 
Perompak Bas Kilang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kelab Kereta Mahkota Kota Kinabalu :: KKMKK @ CROWN CITCHAT :: CERITA LAWAK-
Jump to: